هتل های دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

 هتل رادیسون بلو دیره دبی

در مرکز شهر دبی این هتل با امکانات خوب و پذیرایی ویژه میهمانان خود را استقبال می کند. در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند . اتاقهای هتل بسیار زیبا هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند . 

استخر شنای هتل روی پشت بام آفتاب گیر آن قرار دارد . سالنهای غذاخوری ، خود نوعی تفریحگاه در این هتل به شمار می یند .در اتاقهای هتل شامل ،سالن نشیمن جداگانه وجود دارد، میز کاری برای مسافران نیز قرار داده اند. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی در اتاقها برای مهمان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دارای اینترنت پرسرعت ورایگان می باشند .در اتاقها تمام امکانات برای مسافر وجود دارد از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز،و… میباشد. مسافران تور دبی اسفند 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 هتل رادیسون بلو دیره

 هتل رادیسون بلو دیره

 

هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین تور دبی اسفند 94 بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین تور دبی اسفند 94 فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رادیسون بلو دیره دبی

 

هتل هالیدی این بر دبی

تور دبی نوروز 95

تور لحظه آخری دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: